Šeit varam meklēt atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Kā es varu samaksāt par pirkuma e-veikalā?

Pasūtījumu apmaksas iespējas ir sekojošas: 1. Bankas karti tiešsaistē caur veikala platformu (Visa, Amex, Mastercard, vai ar Apple Pay) 2. Luminor banklink interneta bankas savienojumu. (Visa, Amex, Mastercard, SWEDBANK, SEB un citi) 3. Manuālu bankas pārskaitījumu, ko veicat atbilstoši e-rēķinam no savas interneta bankas (rēķinu ar rekvizītiem Jūs varat atvērt pie pasūtījuma apstiprinājuma) 4. Pasūtījumu saņemot , atbilstoši izvēlētajam saņemšanas veidam 1) Birojs/Noliktava - Skaidrā naudā un/vai ar bankas karti. 2) Pakomāts - Ar bankas karti 3) Kurjers - Skaidrā naudā vai ar bankas karti.

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

Jā, pasūtījumu ir iespējams atcelt, pirms tas ir nodots kurjeram (vidēji 1 darba dienas laikā). Ja ir kādi īpaši apstākļi, kā dēļ nav iespējams saņemt/pieņemt pasūtījumu, lūdzu dodat ziņu, atradīsim risinājumu.

Kādi piegāžu veidi ir pieejami?

1. Piegāde - Pasūtījumus piegādājam ar Omniva (pakomāti) un Venipak (uz adresi) kurjeriem. 2. Saņemšana uz vietas - Sūtījumus iespējams saņemt arī uz vietas ofisā Straupes ielā 3, Rīga pasūtījumā norādot opciju "Saņemšana uz vietas".


Kur jūs piegādājat?

Pasūtījumus piegādājam no Rīgas, Latvijas uz Baltijas un Eiropas Savienības valstīm.

Kā es varu izsekot savu sūtījumu?

Sūtījuma kods tiek nosūtīts automātiski, tiklīdz pasūtījums tiek nodots kurjeram. Gadījumā, ja ilgstoši (2 un vairāk dienas) nesaņemat izsekošanas kodu, lūdzu dodat mums ziņu uz shop@crystalcosmetics.lv, norādot sūtījuma numuru.

Vai jūsu e-veikalam ir klientu kartes?

Šobrīd mums nav pieejamas klienta kartes


Kā es varu sekot līdzi jaunumiem un speciālajiem piedāvājumiem?

Pieraksties jaunumiem mājaslapā, norādot e-pasta adresi. Pierakstoties, pirmajam pasūtījumam saņemsi 15% atlaidi un saņemsi jaunumu avīzes e-pastā ar īpašiem sekotāju piedāvājumiem

Kā rīkoties, ja sūtījums nav pienācis?

Pārbaudat, vai Jums ir ticis nosūtīts izsekošanas numurs, vai atnācis paziņojums par pasūtījuma gatavību. Gadījumā, ja vairāk kā 2 dienu laikā nav nekāda atjaunota informācija, lūdzu rakstiet mums e-pastu - shop@crystalcosmetics.l

Man neizdodas veikt pasūtījumu e-veikalā, kā man rīkoties?

Rakstiet mums e-pastu - shop@crystalcosmetics.lv. Centīsimies Jums palīdzēt

Kā rīkoties, ja saņemtā prece ir bojāta?

Ja prece vai tās iepakojums ir bojāts, dodiet ziņu mums, rakstot e-pastu shop@crystalcosmetics.lv, pievienojot attēlus un/vai bojāto iepakojumu

Kā es varu atgriezt preci?

Preci ir iespējams atgriezt 14 dienu laikā, nosūtot to mums. Plašāk - lapā Garantija un atgriešana. Jebkurā gadījumā, lūdzu dodat ziņu, atradīsim vēlamo risinājumu :)

Neatradu atbildi uz sev interesējošo jautājumu, ko man darīt?

Rakstiet mums uz e-pastu shop@crystalcosmetics.lv. Centīsimies Jums palīdzēt


Cik ilgi ir piegādes laiki?

Pēc pasūtījuma apmaksas piegādes laiki atbilstoši izvēlētajam piegādes veidam: 1) Ar kurjera piegādi uz adresi: Kurjers Tev piegādās sūtījumu 1-2 darba dienu laikā. Aptuveni 30 minūtes pirms piegādes kurjers ar Tevi sazināsies un apstiprinās pieejamību adresē; 2) Eiropas Savienība piegādi nodrošina UPS ar piegādi 7-12 darba dienu laikā; 3) Omniva pakomāts: Sūtījums sasniegs pakomātu 1-2 darba dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka reizēm pakomātu noslogojuma dēļ sūtījums nonāk pāris dienas vēlāk; 4) Saņemšana mūsu birojā: Droši vari doties pakaļ savam sūtījumam katru darba dienu no plkst. 8:30 līdz 17:00 uz Straupes ielu 3, Rīga, 3. vārti. Lūgums iepriekš dot ziņu par plānoto izņemšanas laiku, zvanot uz +371 27730606 vai +371 29153111.